Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
Benieuwd hoe andere klanten reclame-inzet bij Ster hebben ervaren? Regelmatig kijken we met onze klanten terug op het effect van hun campagne. In onze klantcases behandelen we campagnes die radio, tv, online of een mix hiervan hebben ingezet. Zowel klanten met een groot als kleiner budget komen in de klantcases voorbij. Het inzetten van onze commercialtests, het bereiken van specifieke doelgroepen, reclame inzetten in een bepaalde context en het optimaliseren van de reclames zijn onderwerpen die in de cases worden behandeld.

Prioderm

Context is key

Jaarlijks hebben ongeveer 240.000 basisschoolleerlingen last van hoofdluis. Prioderm heeft producten om hoofdluis te behandelen en/of te voorkomen, maar ouders waren hier slechts beperkt bekend mee. Om dit te veranderen zette Prioderm online video bij...

Nationale Theaterkassa

kleine budgetten, groots resultaat

De theatershow van Buurman & Buurman heeft maximaal geprofiteerd van het nieuwe Commercieel Beleid van Ster. Dit beleid leidt ertoe dat adverteerders met kleine budgetten dezelfde prijzen betalen als adverteerders met miljoenenbudgetten. De Nationale...

Vingino

Laat je merkbekendheid groeien: zet in als anderen dat niet doen

Kindermerken uit de fashionbranche adverteren (nog) weinig op televisie. Een mooie kans om op te vallen als je dit als adverteerder uit deze branche juist wél doet. Daarom presenteerde Vingino in het najaar van 2015 hun nieuwe collectie via televisie....

FarmCamps

Bewuste keuze lange-termijncampagne

Hooi Hooi! Luxe logeren bij de boer. Steeds minder kinderen en volwassenen hebben binding met het platteland en het boerenbedrijf. Vooral kinderen in de stad weten nog maar weinig over waar ons voedsel vandaan komt en de rol die boeren daarin spelen.

DigiBirds

Verkoopsucces DigiBirds na inzet op Zapp(elin)

‘We tjilpen, we zingen, we bewegen’. Dat zijn DigiBirds, de nieuwe interactieve speelgoedvogeltjes die een rage zijn onder meisjes. Bij de Nederlandse lancering in juli 2014 is direct een tv-campagne op kinderzender Zapp(elin) ingezet om de verkoop aan...

Apenheul

Succesvolle strategie voor kinderadverteerders; zet tv overdag en 's avonds in

Apenheul is uitgegroeid tot een van de bekendste dierenparken van ons land. De merkbekendheid van het Apeldoornse park is groot. Maar om ook merkvoorkeur en bezoekintentie onder ouders en kinderen te creëren is de inzet van tv een bepalende factor. Voor...

Royal Smilde Bakery

Zit gebakken met hun campagne

HomeMade, een merk van Royal Smilde Bakery had nog nooit een campagne op televisie gedaan. Maar nu, met de lancering van nieuwe HomeMade bakproducten, was het een goed moment om een reclamespot te maken en deze uit te gaan zenden. Wat ze ervan gebakken...

Eliza was here

Contextual targeting geeft campagne extra impuls

Dat Eliza was here unieke vakantieadresjes aanbiedt, weet ik uit eigen ervaring. Van Zakynthos tot Menorca; ik heb al vaak voor hen gekozen wanneer het ging om mijn ontdekkingsreizen. Maar Eliza was here bevindt zich als reisorganisatie in een competitieve...