Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Vandaag zijn de luistercijfers van april en mei bekendgemaakt door het Nationaal Luister Onderzoek (NLO). NPO Radio 2 staat wederom bovenaan de lijst en zet zo het marktleiderschap voort in 10+ en 25-67 jaar. NPO Radio 1 is deze periode de grootste stijger...
Het vrouwenvoetbal zit in de lift. Na het winnen van het EK 2017 en het bereiken van de WK-finale in 2019 zijn de OranjeLeeuwinnen uitgegroeid tot ware publiekstrekkers. In juli zullen onze Oranjeleeuwinnen een poging doen om de Europese titel te prolongeren....
NPO Radio 2 blijft marktleider en NPO Radio 5 blijft scoren. Dat blijkt uit de luistercijfers van maart en april die vanmorgen door het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) zijn gepubliceerd.
In een jaar vol sport springt juli eruit. Die maand zijn er volop kansen rondom sport voor jouw merk, waaronder bij de altijd spannende en goed bekeken en beluisterde Tour de France. Accountmanager Ingo vertelt waarom de Tour niet mag ontbreken in je...
Dit jaar viert Loeki de Leeuw zijn 50ste verjaardag. Uit onderzoek blijkt dat het reclameleeuwtje niet alleen leuk is voor de kijker, maar ook effectief voor de bedrijven die in een ‘Loeki-blok’ adverteren. Hoe werkt dit Asjemenou-effect?
NPO Radio 2 is wederom de grootste zender en heeft het marktleiderschap in handen in 10+ en 25-67. Ook NPO Radio 1 en NPO Radio 5 groeien in marktaandeel. Dat blijkt uit de luistercijfers van februari en maart die het Nationaal Luister Onderzoek (NLO)...
Waar begin je met het maken van radioreclame? Wat zijn de voordelen ervan voor jouw merk? En hoe is het effect van je radiocampagne meetbaar? Deze en meer vragen zijn beantwoord tijdens ons webinar radio op 12 mei. Kijk het webinar hieronder terug.
Vandaag zijn de luistercijfers van januari en februari bekendgemaakt door het Nationaal Luisteronderzoek (NLO). NPO Radio 2 blijft ruim aan kop in 10+ en 25-67 jaar. Ook alle andere NPO-radiozenders scoren goed en behoren deze periode tot de stijgers.
In 2022 kan jouw merk weer kiezen voor een logisch aandeel bij Ster. Zet je dit jaar 23% van je radiocampagne(s) en/of 27% van je televisiecampagne(s) in bij Ster? Dan ontvang je 8% korting. Tot 1 april kan je met terugwerkende kracht gebruikmaken van...
Maandag 7 maart bundelen de landelijke radiozenders NPO Radio 2, NPO 3FM, NPO Radio 5, 100% NL, Qmusic, Radio 538, Radio 10, Radio Veronica, SLAM! en Sublime hun krachten om geld op te halen voor Giro555. Ook bedrijven en organisaties kunnen meedoen aan...
Vandaag lanceert Ster haar nieuwe campagne met hoofdrollen voor NPO-presentatoren Rutger Castricum en Gijs Staverman. Met deze campagne zet Ster de deuren open voor alle bedrijven - groot of klein - die willen groeien.
De winnaars ontvingen de prijs vrijdagavond in een speciale uitzending van Omroep MAX op NPO 1 uit handen van schaatsster Irene Schouten. De zilveren en bronzen award waren respectievelijk voor Staatsloterij en PLUS supermarkt.
NPO Radio 2 begint het jaar als marktleider en NPO 3FM en NPO Radio 5 stijgen in 10+ ten opzichte van een jaar geleden. Dat blijkt uit de luistercijfers van december en januari die het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) vanmorgen heeft gepubliceerd.
Een blindengeleidehond neemt drempels weg. Letterlijk, door zijn blinde baas veilig langs obstakels te leiden. Maar vooral ook figuurlijk: deze hulphond maakt de stap naar buiten kleiner en daarmee het sociale leven van mensen met een visuele beperking...
Plus maakt met hun kerstcommercial met Juf Mari kans op de Ster Gouden Loeki van 2021!
Met (onder andere) hun Juichcapes is Jumbo genomineerd voor een Ster Gouden Loeki. Ook zij hebben twee finaleplekken bemachtigd en schreven voor Ster een gastblog over een van hun genomineerde commercials.
Ook Kruidvat maakt dit jaar kans op een Ster Gouden Loeki. Ze schreven een gastblog over hun commercial met één van de herkenbare 'avonturen' van Lies.
Albert Heijn maakt dit jaar met hun kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar kans op een Ster Gouden Loeki. Ze hebben maar liefst twee finaleplekken bemachtigd, maar voor Ster schreven ze een gastblog over hun kerstcommercial.
De Oudejaarstrekking-campagne van de Staatsloterij is de laatste jaren een echte december-traditie geworden. Na hondje Frekkel (2018), egeltje Freddie (2019) en katje Frummel (2020) was de grote vraag natuurlijk: wie wordt de hoofdrolspeler in de campagne...
De finalisten van de Ster Gouden Loeki 2021 zijn bekend! Albert Heijn, Het Vergeten Kind, Jumbo, KNGF, Kruidvat, OHRA, PLUS supermarkt en de Staatsloterij maken kans op de felbegeerde publieksprijs.